Nedstat Basic - Free web site statistics
Personal homepage website counter
Free counter
Fáilte
isteach
des d'Irlanda


divendres, de gener 28, 2005

Bastard!

És una reacció bastant comuna entre les meues coneixences de per ací quan els dic que la setmana que ve me'n vaig a Fuerteventura.

Fuerteventura


Però, ei, que me'n vaig a fer feina! Bé, o això almenys és el que jo responc... No, seriosament, és un viatge de feina, però tractant-se d'una conferència sobre turisme sostenible, em sembla que no em costarà gaire fer el sacrifici d'anar-hi... A més, hi ha força sortides de camp!

Bé, ja calle, ja calle.

D'ací a diumenge que agafe l'avió, però, dues cites culturals. La primera avui a la nit, amb la darrera pel·lícula de Jean-Pierre Jeunet. La segona demà, a la Cork Opera House, a veure un espectacle de dansa contemporània de Sol Picó: "La dona manca o Barbie-Superestar". Sembla mentida, però sempre vaig a veure espectacles amb signatura catalana a l'estranger: l'any passat vaig veure "L'animal a l'esquena" de Mal Pelo (per segona vegada) a Thessaloniki.

Fins aviat! Slán agaibh!